.

 
  • Jag hade utan tvekan flyttat någon annanstans ifrån Vänersborg.
  • Jag umgås knappt med någon i min egen ålder och umgås inte med någon som är yngre.
  • Jag ska börja med sprutor istället för pump på grund utav att jag inte sköter pumpen på det sättet man ska.
  • Jag har aldrig tyckt om någon speciell artist förutom Jimmy Jansson när jag va runt 7 år.
  • Jag vill bli en ganska ung mamma, har stor respekt för dom som är unga mammor.
  • Jag följer förtillfället ingen blogg överhuvudtaget.
  • Jag sover hellre på dagarna än på nätterna, dålig ovana jag vet.
  • Jag hatar personer som sitter och snackar skit om personen ena dagen & andra dagen umgås med den som om det inte vore något.
  • Jag har aldrig haft problem med nya personer. 
  • Jag har redan börjat göra tidsinställda blogginlägg under tiden då jag är i Thailand.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0