Rykten, skitsnack.

Okej, min gräns har gått för länge sen.. Tar det en gång för alla. Men att sprida ut någonting som jag inte har gjort, klarar jag inte av. Lägger inte skulden på någon speciell person, utan alla som bara har nämnt det. Nämt mitt namn i sammanhang där det inte passar in överhuvudtaget. Alla frågor kan väl ändå hänvisas till personerna som verkligen är inblandade och fan inte till folk som inte har med skiten och göra?
eller...?
Jag har polisanmält en person en gång, och det är av personliga skäl som jag har berättat till dom jag litar på. Jag har suttit på rättegång som vittne och nej, jag hade inget val och jag sitter inte och ljuger som ett vittne inne i rättsalen. Jag har också vart på 2 rättegångar nu det senaste och det var bara för att kolla på. Med tanke på att det alltid blir tjafs om att jag anmäler mina kompisar hit & dit.. nej det gör jag verkligen inte, absolut inte!
Detta var en sak som hände för nästan ett år sedan som jag anmälde, och nej jag är inte stolt över det men samtidigt vill jag att folk ska förstå varför, men det är många som inte gör detta. För en månad sen var jag på rättegång och var vittne ingenting annat, jag anmälde inte vilket otroligt många har svårt att förstå.
Jag skriver inte ut namn & vad det handlar om, vill ni veta min historia då ni har hört om han det handlade om. Varsågod fråga på, i chatten och inte öppet inför alla då jag skiter i om jag nämner namn osv. Hade jag anmält 'allting som händer' så hade jag nog suttit på polisförhör resten av mitt liv, då det händer mycket runt mig både bra och dåliga saker men jag skulle aldrig aldrig aldrig gola ner någon, om jag gör en anmälan så ska det inte gynna mig utan alla andra också. Skiter i pengar, straffet och så vidare, det jag vill att dom ska fatta är att dom ska inte göra om skiten. Hade jag anmält allting som hände runt mig, vartända hot osv så hade inte jag gjort någonting annat än att sitta med en polis som sagt. Så snälla ni, kan ni sluta gå runt och prata om mig?
Vill ni mig något? Kom till skolan och dra tag i mig och jag vill höra vad som har hänt osv. Acceptera om jag inte vill berätta. Samma sak med chatten, vill ni mig något skriv där då och gå inte runt till en massa andra personer och prata då det lätt blir missförstånd, så istället ta det med mig. Ingen annan. 
Detta kan ju inte vart så himlasvårt att förstå hoppas jag? För jag är trött på personer som er, riktigt jävla trött. Jag har inte gjort er någonting överhuvudtaget, så varför ska ni få mig att må dåligt?
 
Håll eran glappande käft stängd och låt mig leva mitt liv, det jag trivs med.
Sköt ditt eget liv & lägg dig inte i sånt du inte har med och göra. aiight?
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0