Godmorgon!

Efter en go natt med kompisar & släkten somnade jag rätt gött kan jag lova. Kom hem runt halv tre och det var fortfarande kaos haha! Men nu har jag iallafall vaknat och jag bara väntar på att mamma ska komma upp med frukost på sängen (som hon gör varje dag höhö) och sen ska nog dom ut till överby och köpa spel med tanke på att min brorsa fick 2300:- igår och innan de fick han en massa spel, godis & en dataskärm som är stor som en tv.. Tror även dom ska kolla på en iphone 5/samsung 3gs till honom :o
ahja, jag ska iallafall kolla runt lite på nån resväska som jag behöver ha i thailand om jag gör det på internet eller joinar överby vetifan..
Slö dag iallafall så blir väl chips, film & cola om en stund också höhö (y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0