frågor änna

SNODDE DENNA IFRÅN WWW.HANNASTANGBERG.SE -

 


Är du singel? Yes
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Jappjapp
Är du kär just nu? lite jaaa
Har du någon gång tagit din kompis flickvän/pojkvän? Nej.
Har du varit tillsammans med två samtidigt? Nej.
Vad gillar du för stil på tjejer/killar? Spelar ingen roll, tatueringar är ett stooort plus för det är galet snyggt! Men jag går inte efter utsidan utan insidan.


Fullständigt namn? Anna Sandra Forsell
När fyller du år? 25 Mars
Har du några percingar? Ja.
Vilken årstid är bäst? Sommaaaren
Hur ser den perfekta morgonen ut? Få sova ut riktigt länge med någon man tycker om.
Vad älskar du mest på denna jord? Familjen&vännerna <3


Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? Nej.. med tanke på att min pappa är död så blir det svårt.
Haft/har ni något husdjur? Just nu har vi en fågel. Men vi har haft det ena och det andra haha :)
Vem står för underhållningen? Jag? dum fråga..
Hur längesen var det du träffade din mamma? Nån timme sen
Hur länge sen var det du träffade din pappa? snart 3 år sedan...
Hur gamla var dina föräldrar när dom blev tillsammans? Vet inte riktigt men har för mig att mamma var 14 och pappa 18 :)


Vad har du gjort idag? Skolan en sväng och sedan bara legat hemma och bestämt kläder till begravningen imorgon.
Har du varit glad idag? Både och vart på svindåligt humör också.
Har du varit ledsen idag? Yes.
Har du gjort något dåligt idag? Ja..
Vad händer imorgon? Jag ska umgås med några skulle jag tro :)
Har du varit i skolan idag? Ja på 3 lektioner, (y)


Hur mår du just nu? Sådära..
Är du hungrig? Ja skojar du eller?
V
ad är klockan just nu? 01.15
Vem ringde dig senast? Paulina
Vem sms:a dig senast? Nappe <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0