WOAH, stess dag!!

TOTAL STRESS DAG IDAG!! :o
Kom till skolan, sitter för det mesta i telefonen eftersom det har hänt lite för mycket nu men men... va i skolan tills jag fick en glasflis ifrån mobilen i handen så att ett blodkärl hade tydligen spräckts -.-
Satt på vårdcentralen i 45 minuter men ingen tog in mig och jag hade tid på näl klockan 3 också hos daga & tina så dom kollade på det lite där, efter näl så vågade jag trycka lite där och sen åkte den ut, nu är det bara lite blått typ!
iallafall så kom jag hem, slängde i mig mat & sen kom en jättefin tjej & hennes pappa och köpte min rosa optimist jolle och fick med massa skor och grejer, hoppas hon blev nöjd och att det går bra nu! :)
Sen kom nästa och köpte min cykel, funkade skitbra!! & nu sitter jag och pluggar som fan...
herre vilken dag,

långt inlägg, whatevah...

nu ska jag göra oboy och lugna ner mig känner jag... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0