'godmorgon' - långt inlägg, KAOS!

godmorgon på er!
hehe, klockan är halv fyra men ah (a)
Igår så drog jag en snabb sväng till turbin & träffade folk där, dansade och snackade. Åkte hem runt halv elva och det blev KAOS...
tänker inte ta upp allting som hände igår men; för det första spräckte jag HELA min baksida på mobilen, vi va tvugna att byta bil för att bromsarna inte fungerade som dom skulle osv...
bråkade med mamma och ännu mer!
Som tur va så träffade jag jocke & robin på lekplatsen en stund, och dom fick mig att må mycket bättre! :)
sen sov robin här & vaknade upp brevid honom klockan halv tre typ och nu drog han ner till stan för att träffa jocke :)
& idag så ska jag försöka lösa allting som händer just nu... tror det bara finns en lösning som jag får ta och fixa på måndag isånnafall! jaja, får se vad som händer...


ph; jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0