random shit.

- SKULLE DU HELLRE :
1. pierca näsan än tungan ? - nej! 
2. vara seriös än rolig ? - nej, rolig måste man ju va?!
3. dricka röd eller grön mjölk ? - gul 
4. brinna upp eller drunkna ? - drunkna, om jag måste välja.
5. umgås med dina fiender eller föräldrar? föräldrar. varför ens umgås med dem man tycker illa om?

- RANDOM SHIT
1. är du kär i nån ? - nej, inte just nu. Singel och lever livet! :)
2. sol eller måne ? - Sun!
3. vinter eller höst ? - det som är innan, sommar!
4. vänster eller höger ? - vänster, eftersom jag skadar mig jämt på höger
5. soligt eller regn ? - sol ofc.
6. vaniljglass eller chokladglass ? - chokladglass!

- OM DIG :
1. Hur mkt är klockan just nu ?
- uppfunnen hoppas jag! :)
2. Fullständiga namn ? - Anna Sandra Forsell
3. Vart vill du bo ? - LA 
4. Hur många barn vill du ha ?- högst 2. 
5. Vill du gifta dig ? - om det känns bra så, absolut.
6. Rullar du spagetti eller skär du den ? - haha? rullar såklart!
7. Har du ätit sushi ? - yes!
8. Lyssnar du på nu ? - smala sussie
9. Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet ? - över tio...
10. Humör ? - bara bra, ont i njuren men det funkar! :))
- HAR DU.... DE SENASTE 24 TIMMARNA :
1. Kysst någon ? - nej.
2. Sjungit ? - yeaa
3. Blivit kramad ? - ja
4. Känt dig fånig ? - ja HAHA!
5. Saknat någon ? - ohja, alla goa ifrån kläppen! :D
6. Dansat galet ? - nej :D
7. Klippt håret ? - nej.
8. Gråtit ? - jao
9. Ljugit ? - nej.
10. Haft sex - nej.
- GREJER :
1. Har du någonsin blivit jagad av polisen ? - nja, asså inte jagad såsätt.. 
2. Har du en hund ? - nej, men vill ha :)
3. Sover du helst sj eller med någon ? - MED!
4. Tror du på spöken ? - OM jag gör... (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0