Ambulans

förlåt för dålig uppdatering med idag runt halvtio så svimmade jag av på nolektionen sen vaknade upp med kramp i benen & sjukt ont i huvudet, mådde jätteilla och sa till läraren att hon får ringa ambulans för jag hade så otroligt ont!
Hon ringde ambulansen.
Sen ringde hon mamma och berättade vad som hade hänt och mamma kom dit.
Ambulansen tog 45 jävla minuter och ta sig till skolan, vi ringde 2 gånger och den andra gånger (då det redan hade gått en halvtimma) så säger dom att ambulansen fortfarande är på näl! Då bad mamma dom att dom skulle skynda sig och då satte dom på blåljus & sirener och kom.
Dom körde mig till akuten och där låg jag i två timmar, sen fick jag åka hem. Dom tror att det va att jag svimma av för lågt blodsocker och att jag slog huvudet i bordet så skulle kunnat haft en väldigtlätt hjärnskakning. Men nu är jag hemma och har fortfarande ont i huvudet men det har bara blivit bättre...
hörs senare om jag inte lägger mig och sover igen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0