10 sanningar!

kör på nått sånt här...
• Jag har börjat förstått vilka personer som klappar än på ryggen för och se vart kniven sitter bäst.
• Jag hade en jag litade på till tusen, Kenny ta åt dig!
• Jag är livrädd för fötter, a-langare på stan & att gå ensam när det är mörkt.
• Jag kan få för mig helt sjuka saker som att sätta ett plåster i pannan :s
• Jag har aldrig skärt eller skadat mig själv! :)
• Jag får panik varje gång någon tar min mobil eftersom jag har i stort sett hela mitt liv där?!
• Jag kommer va i kläppen på min födelsedag & kommer hem sent på kvällen :o
• Jag klarar inte av när någon slåss mitt framför ögonen på mig pga en enda sak.
• Jag har underbara kompisar som jag älskar <3!
• Jag tror på spöken & andar av en speciell anledning som faktiskt har hänt i mitt hus!


Kommentarer
Postat av: carro

Vad har hänt i ditt hus ? :o

2012-03-18 @ 18:05:31
Postat av: Svensson

Snygg!

2012-03-20 @ 13:49:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0