MITT FÖRSTA VIDEOINLÄGG!

Läs innan ni kollar på videon, bra taack!
hejhejhej, eftersom nu har många lipat över att jag har bröst. jag har push up bh på mig och det är ingenting jag döljer överhuvudtaget.
Tror att dom flesta tjejer har en bh med push up i på sig någon gång & tjena vilket liv detta blev helt plötsligt. Jag visar inte mycket, inte ens hela urringningen. Jag fattar inte riktigt hur ni kan sitta och klaga över push up bh på en 14 årig tjej medans ni sitter och kollar på porr? :)
ärligt talat lägg ner, tog bort bilden TACK VARE ER & jag skulle gärna skippa att ta bort hela videoinlägget också eftersom jag anser detta som en rolig grej & inte 'åh vilka bröst' så snälla ni sluta lipa och lev med att en tjej har faktiskt push up bh :)
& till den som skrev till mig i chatten 'älska dina hatare' NEJ jag tycker inte om så kallade 'haters' jag hatar er. varför ska jag älska något som hatar mig? PRECIS.
så färdig lipat hoppas jag & till alla där ute jag är mer än ett par bröst :)

 
 
åh fin startbild, verkligen..

Kommentarer
Postat av: Sehran

Sandra du är amazing, skit i hatarna! :D <3

2012-07-25 @ 01:26:39
Postat av: amanda

Åh, vilken go tjej du är. Har blivit kär i din blogg. Ska börja läsa den :) Och bry dig inte om haters, lol. Det är ju de som gör dig känd, right? ;)

2012-08-13 @ 22:34:31
URL: http://emandis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0