underbara kompisar.

fyfan vilka underbara kompisar jag har, som kom och hälsa på mig idag ♥
Josefine ♥
Jessica ♥
Maya ♥
Tanja ♥
älskar er tjejer!

& Ebba såklart som har kommit nästan varje dag!!
startar frågestunden om typ en halvtimme, eftersom det va ungefär 15 stycken som ville de :D ♥
pussss


true pic.
Även om jag säger att allt är bortblåst
så menar jag det inte.
Även om jag säger att livet är inget utan dig
så menar jag det inte.
Även om jag säger att jag älskar dig
så menar jag det inte.

Kommentarer
Postat av: jessica wallin

Såklart vi kommer och hälsar på, vi älskar dig med! <3

2012-01-16 @ 20:59:13
URL: http://jessicawallin.blogg.se/
Postat av: josefine <3

sandra, självklart kommer vi och hälsar på!

vet att du hade gjort samma sak för oss!

älskar dej, puss <3

2012-01-16 @ 21:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0