polisförhör...

innan alla tror att detta är jätteallvarligt igen så kan jag berätta att det inte är det, men pär är anmäld.

ja, som dom flesta i vänersborg vet så är Pär Bäckström en drogmissbrukare osv...
& idag så satt vi och åt pommes vid resecentrum & då började han ta massa bilder på oss med hans mobilkamera, vi bad han sluta & att han skulle ta bort bilderna men nej.
Tillslut så gick han fram emot oss och började ta kort där också... vi bad han ännu en gång att sluta.
Då sa han först till josefine (ungefär)
'dig vill jag ha en närbild på' Hon vände bort huvudet... såklart!
Sen sa han till Maya (ungefär)
' dig vill jag också ha en närbild på' hon vände bort huvudet...
Sen sa han till Alexandra (ungefär)
' Kan du dra av dig byxorna så jag kan se dig naken' han hade fof mobilen i handen och skulle ta kort, tillslut tog han ett kort & alexandra hann inte vända bort ansiktet så han har alltså henne på hans mobil!
På mig så rörde han mig och sa ' här sitter en fin liten flicka med ett väldigt fint addidas märke' han drog handen neråt mot brösten ifrån axeln, jag ställde mig upp och sprang till hon som jobbade där och hon skulle be dom lägga av, men nej, det gjorde dom ju inte för Pär fortsatte snacka om att vi skulle ta en gruppbild...
Det sista han säger innan han spyr är ' dom här bilderna kan jag få ha kul med inatt' ...
Detta är alltså något som kallas 'ofredande beteende på någon under 18' (typ) så han är alltså anmäld & alla vi fyra fick sitta i ett polisförhör med 4 olika poliser i 4 olika rum...
sen nämnde pär något om porrbilder osv...

Kommentarer
Postat av: sara derehag

fan va sjukt ..

2012-01-11 @ 22:41:02
URL: http://sarabiieber.bloggplatsen.se/
Postat av: James Lindström

Läskigt???

Himla peddo! Kommer han vara tvungen att betala böter??

2012-01-11 @ 22:51:40
Postat av: Valentina:)

Gud vad han är äcklig .... :S

får han typ fängelse hahaha XD

2012-01-12 @ 06:58:18
URL: http://www.valentinamaria.devote.se
Postat av: Anonym

sara eliasson var ju med också..

och ofta du inte tar bort handen om han rör på dig? o;

2012-01-12 @ 08:12:28
Postat av: My

Usch!! Gud vad läskigt! Var ni rädda? Det skulle jag ha varit!

2012-01-12 @ 11:44:15
URL: http://mycorneliasofiakrave.blogg.se/
Postat av: :

Haha. Va ska han få straffet för? För han har en bild på en av dinas kompisar ansikte? Du borde skämmas.....

2012-01-12 @ 16:44:59
Postat av: Sofie

Man kan ju undra hur han har fått tag i en mobil?

2012-01-13 @ 22:26:37
URL: http://ponniilove.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0