patetiskt.

& skrattretande

Stör mig sjukt mycket på såna som skriver sina egna frågor i sin egna frågestund bara för att få mer kommentarer, denna tjejen som jag syftade på har skrivit ungefär 4 kommentarer i hennes frågestund.... & i alla står det om hur 'snygg' hon är...

Hej, du är världens finaste i hela vänersborg & jag tyckerer du borde bli modell för att du har allting man behöver för det & sen undrar jag hur du kan få såååå många killar att gilla dig?

HAHA, Självförtroeendet är det inget fel på iallafall...
( tjejen kommer inte ifrån VÄNERSBORG utan Karlstad, innan fel personer tar åt sig, eftersom jag fick 5 meddelande ifrån fb som trodde att jag syftade på dom)
oredigerad bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0