Min älskling

Min 'älskling' får faktiskt bli alla mina kompisar och självklart familjen & släkten ♥
men det finns några speciella kompisar som jag kan berätta några meningar om ♥
Robin Petterson: Han är den 'nyaste' kompisen som jag träffade den 31/12 - 2011 ♥ Du är så jävla go & jag har haft dom bästa dagarna i hela mitt liv med, ångrar inte en sekund. Men fjaaant, skaffa facebook & lägg ut en bild på dej snyggooo! ♥
Jag kommer snart till Lerum c:
Älskar dig vännen ♥♥
Johanna schneider: Du är en helt otrolig person, aldrig sett en starkare tjej än dig. Du är helt underbar & jag älskar dig ♥ Träffades första dagen i högstadiet, finaste vännen ♥
Sara Eliasson: Du är helt underbar tjejen, finns inte mycket och säga om dig! Du är världens finaste kompis ♥ Jag litar till tusen på dig bruden ♥
Jonatan Olsson: Du & jag har bråkat en heeel del, tyvärr ♥ Men du är en jävligt bra kompis som alltid finns där när jag har problem, jag står alltid på din sida oavsett vad som händer c:
Mina fiiiina kompisar, älskar eeeer ♥

Kommentarer
Postat av: ssaarraa

Aww, jag älskar dig!! Du vet att du kan prata med mig hela tiden! Jag litar på dig ifrån hela mitt hjärta! Går inte att beskriva! Jag älskar dig <3

2012-01-08 @ 19:10:51
URL: http://ssvartarosetterr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0