jag talar ut.

Seriöst nu.
Blir så jävla irriterad av att folk kan skriva helt jävla random till mig att jag har slagit din kompis & seriöst, får DU mer respekt av att du har slått en tjej? Eller ah det spelar egentligen ingen roll heller för den delen om det är en kille?
Du blir för det första bara hatad av dom som du berättar det för?
& sen säger du ' nä, jag bara skoja '
tror du vi skrattar då?
- knappast.
Varför jag tar upp det är för att jag fick ett meddelande iförrgår av en kille som sa att han har slagit en tjej (en av mina kompisar) & innan det har jag kanske fått fem såna meddelande till.
varför ens berätta det? - det är att SKRYTA om en jävligt dålig sak.
Men det har fan gått över gränsen?
- OM du nu skulle ha slått denhär tjejen/killen så vad fan löser det? Får det dig att må bättre?
då behöver du seriöst vård...
att slå till någon löser ingenting & verkligen inte att ljuga om det för du får knappast respekt, utan du blir istället hatad.
Sen om du hade gjort det så skulle tjejen nog anmäla det till polisen.
Försöker du spela cool? Seriöst nu killen, lägg ner.

Kommentarer
Postat av: duvetnog.

'Tjejen' anmälde honom för ett ganska bra tag sedan.

& anledningen t att det tog sin tid var endast för att hon var rädd.

2012-02-10 @ 23:32:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0