Goa kompisar

(ni gillade saken på facebook sååå, men somsagt jag tar inte alla, iaf inte nu i detta inlägget. De kommer isf senare)

Julia Sjöqvist: Du är en underbar tjej som har gjort min finafina header, jag saknar dig massor tjejen & vi måste träffas någon dag ♥
Jessica 'Walle' Wallin: Du är en sjukt fin tjej som går i samma klass som mig! Du är sjukt jävla rolig också, saknar dig tjejen ♥
My Krave: Jag vet typ bara att din syster går på samma skola som jag och du är jäääättelik henne & ni båda är sjuktsöta ♥ Tycker att vi borde träffas någon dag också!
Alice Svensson: Du är en fin tjej som går i samma skola som jag och vi går också i samma tyska & jag älskar ditt utseende speciellt dina otroligt fina ögon. Vi borde umgås mer tycker jag, du är en riktigt go tjej som är rolig ♥
Adam Caydiid: Du är en sjuuukt go kille som jag träffade på kg i somras, du är en liten sak som är otroligt söt. Du är skit schysst och har awesome humor, saknar dig lille fjortis ♥
Josefin Larsson: Du är min sjukt fina kusin som jag är i stallet med, jag saknar dig! ♥
Martyna Koziarz: Du går i min parallellklass & du är otroligt fin & har as go humor, tycker vi borde lära känna varandra bättre för du är sjukt snäll ♥
Hanna Björklund: Du är en riktigt fin 98:a som har vart tsm med André det är typ det jag vet om dig & jag har träffat dig en gång & du är schyssst! ♥
Tobias 'Veteranarn' Andersson: Du är känd som 'tpt' och är en go kille som verkar ställa upp för dina kompisar, träffas någon dag tycker jag :d ♥
Emanuel Ulldahl: Sett dig lite här & där och inte snackat alls mycket, tyvärr :( ♥
Elin Hertell: Min diabeteskompis ♥ HAH, jag saknar dig sjukt mycket och du är så jävla fin, nu hoppas vi bara att båda två kommer med på detta diabeteslägret, saknar dig som fan ♥

Ebba Fröberg: Min sjukt fina, underbara kompis som kommer till mig varje dag på sjukhuset, vet du hur jävla mycket det betyder för mig? - jag älskar dig tjejen ♥♥
Oscar Nilsson: Jag skulle gå i samma klass som dig & vi smsade as mycket i sommar, men nu så har vi ingen kontakt längre :/ ♥
Albin Åkesson: Du är en galet snygg kille som jag inte har haft så jättemycket kontakt med på typ ett år, men nu har vi börjat igen och då inser jag hur jävla mycket jag saknar dig lilla mongobarn ♥
Chistofer Persson: En sjukt go kille som jag saknar en jävla massa :/ ♥
Pelle Ström: Inte alls snackat mycket med, men du är snygg! ♥
Robert Bergström: Du är en gaaaalet snyggg kille som jag inte har snackat med typ överhuvudtaget men vafan, de ändrar vi på? :D ♥
Simon Ryderdal: Du är en kort liten sak som är sjukt söt & bääästa humor! Saknar dig! ♥
Isa Junttila: Du är en otroligt vacker tjej som jag lärde känna när jag började sjuan, du & lowe är sååååå fina tillsammans, du är galet snäll också, saknar dig tjejen ♥
Doris Börjesson: Med andra ord Bella♥ Du och jag träffades för jättelänge sen i stallet, men sen slutade jag & sen fick vi kontakt igen när jag började sjuan & du är så jävla underbar så det finns inte, jag älskar dig hjärtat ♥
Sofia Axelsson: Jag vet inte vad jag ska säga, men du vill inte längre ha någon kontakt med mig, varför vet jag inte.... Men jag älskar dig fortfarande & saknar dig som en jävla idiot, jag vill att det ska bli vi två igen, vi som kunde prata om allting & få ännu mer undebara minnen. Förlåt om jag har gjort någonting, jag älskar dig& saknar dig ♥
Gustaf Salén: DU är en gaaaaaaaaaaalet snygg kille som jag saknar enormt mycket & i sommar hoppas jag att vi träffas massor, ♥
Adam Eriksson: Du är en snygg & go kille som jag träffade för två/tre år sedan på ett diabetes läger, saknar dig otroligt mycket... :( ♥ Alla minnen ♥
fler personer kommer ikväll ... ♥

Kommentarer
Postat av: Elin ♥

Sandra, min bästa diabeteskompis :)

Hoppas ! vi har ju fan inte träffats på 3 år :o

Saknar dig grymt mycket <3

2012-01-15 @ 18:35:02
URL: http://kepskompisarna.bloggplatsen.se
Postat av: jessica wallin

aw saknar dig med! <3

2012-01-15 @ 18:36:16
URL: http://jessicawallin.blogg.se/
Postat av: Julia

saknar dig massa massa massa <3

2012-01-15 @ 18:48:11
URL: http://justatime.blogg.se/
Postat av: Maalaa- foto-musik-livet

Super mysig blogg! :) <3

2012-01-15 @ 19:04:01
URL: http://maalaa.blogg.se/
Postat av: Isa

Aww, du är grym tjejen!

Dsm, puss<3

2012-01-15 @ 19:43:50
URL: http://isajunttila.blogg.se/
Postat av: My

Nawww! Tycker jag:) jätte fin blogg har du verkligen!<3

2012-01-15 @ 20:33:18
URL: http://mycorneliasofiakrave.blogg.se/
Postat av: martyna

nawiiis, puss på dej gumman ;*

2012-01-15 @ 21:34:32
Postat av: Alice

tack dsm Sandra, tycker vi borde umgås mera + mina ögon är inte fina ;o <3

2012-01-16 @ 18:46:19
URL: http://bloodsuckers.devote.se
Postat av: bella

Älskar dig med tjejen<3

2012-01-16 @ 22:21:54
URL: http://bellisssh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0