goa kompisar, 2 ♥

Åsa Thorsell: en söt tjej som går i min klass ♥
carl rasmus Karlsson: En snygg kille som gick i min förra klass ♥
Robin Karlsson Dahlgren: Du är en söt kille som har grym humor & jag saknar dig ♥
Alexandra Filipson: Du är en schysst, underbar tjej som jag har massor med minnen med, du ställer alltid upp för alla, jag älskar dig min söta barndomskompis ♥
Evert 'tapetesbarn' Håkansson: Du är en söt liten diabetes kille som jag saknar enormt mycket!!
Emma Sörgren: Dig skulle jag gärna vilja lära känna (bättre) du är en riktigt söt tjej!
Isabelle Bernelo Wandel: Du är en tjej som går i min klass, vi snackar inte så mycket men du är söt! ♥
Amir Elquachani: Du är en liten kille som jag träffar lite då & då ♥
Andreas Bengtsson: Du är en lång, snygg kille som jag vill lära känna bättre ♥
Filip Wändal: Du är en snygg, kort kille som går i nian på väneparken. Vill lära känna dig bättre, men det kan vi ju fixa lättt? ♥
Elisabeth Brandt: Med dig har jag goa minnen med & jag saknar dig hoppas att vi syns i e-tuna i februari ♥
Hanna Alfredsson: Du är en otroligt fin tjej som har bästa humorn & du har precis börjat på väneparken och jag vill få önnu mer minnen med dig! Jag älskar dig tjejen ♥
Olivia Möttönen: En söt tjej som är i stallet med mig varje torsdag, du har bäst humor & jag saknar dig ♥
Jonatan Hector: Du gick i min förra klass, du är sjukt jävla saknad & sjukt jävla söt så vi måste snart träffas, älskar dig vännen ♥
Pamela Farah: Du är en go tjej som har en reeeedigt go humor & är nästan alltid på bra humör. Du är så jävla fin också!! ♥
Hanna Ericsson: Du är en fin tjej som gick i min förra klass & nu går vi på samma skola & i samma tyska, jag saknar dig söööta tjejen ♥
Amanda Lagerlöf: TJEJEN, jag måste träffa dig snart, jag saknar dig riktigt jävla mycket ♥ DU är helt underbar & helt undebart fin också!! ♥
Simon Kirkegaard: Du är en snäll kille som jag saknar till tuuuusen ♥ helt underbar ärdu vännen ♥
Julia Hedman: En söt tjej som jag saknar ♥
Elin Maria Isberg; Du är en söt tjej som går på väneparken ♥
Victor Parkkila: Saknar dig, saknar thailand. Många minnen där ifrån, måste träffas snart ♥
Wilma Johansson: En fin tjej som är otroligt saknad ♥
Caroline Svensson; Du tar otroligt snygga bilder & hela du är jättefin! Saknar dig ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är söt, saknar dig också <3

2012-01-15 @ 22:51:34
URL: http://jhedman.blogg.se/
Postat av: carro - hhejc - foto

snäll du är tjejen, tack så mycket!! saknar dig snygging <3

2012-01-15 @ 23:11:16
URL: http://hhejc.blogg.se/
Postat av: Anonym

<3

2012-01-16 @ 14:09:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0