ambulans.

hejhejhej

förlåt att jag inte har uppdaterat bloggen idag, men jag har fått åka ambulans till NÄL idag :(
det började på tyska lektionen att jag började krampa
sen så blev det bara värre och värre...
tillslut så kom micke upp och bar mig till vårdcentralen
då ringde dom ambulans
dom tog massa prover
tillslut kom ambulansen & jag fick svälja en tablett
de va lugnande medel så jag kunde andas normalt
jag åkte ambulansen in till NÄL & där sa dom att jag måste sova över här i minst en natt
jag krampar fortfarande & har fått en rullstol
och nu ligger jag inne på ett rum med en jättego tjej som heter Fatima ♥
detta är bara en sammanfattning på allt som hände, imorrn ska jag ta lungröntgen & kanske något mera...



Kommentarer
Postat av: Anonym

men gud gmn! <3

Krya!

2012-01-12 @ 19:47:23
URL: http://bloodsuckers.devote.se
Postat av: Mh

Gjorde de ont när du krampa? Vad du medveten om vad som hände? Krya!

2012-01-12 @ 20:49:53
Postat av: Maja

Usch, stackars dig.... Hoppas du blir bättre snabbt! :/

2012-01-12 @ 21:34:13
URL: http://pixelgris.blogg.se/
Postat av: saranghae

Krya på dej Sandra <3

2012-01-12 @ 22:08:24
Postat av: Kahna

Jävla going

2012-01-12 @ 22:16:52
Postat av: Anonym

Åh fatima henne va jag också med när kag log på sjukhus.

Kan du snälla säga att sara hälsar om hon inte kommer ihåg mig så säg hon du tittade på idol med.snälla det skulle värkligen betyda<3

2012-01-13 @ 01:00:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0