svar på frågestunden DEL 1

varför kan du inte komma hem snart så vi kan leka? <3
svar: robeeeeert ekström, jag är ju hemma nu & vi måste fixa det! Saknar sommaren sjuuuukt mycket, kommer ihåg våra underbara minnen ♥
varför är du på sjukhuset så länge ? slipper du skolan då ?
svar: det som hände då var att jag fick kramper i skolan & då bar micke mig till vårdcentralen som skickade en ambulans & dom gav mig massa konstiga medeciner, jag var medvetlös också. & ja, jag slapp skolan :)

när avslutas frågestunden ?
svar: den avslutades idag haha :)

vem är du kär i eller vem gillar du ?
svar: Jag gillar en väldigt lite, men det kan ju bli större. Killen är iaf sjukt rolig! :)
är du oskuld ? vem var ditt första strul ? tack å hej , LEVERPASTEJ! :)
svar: oskuld håller jag för mig själv & mina närmsta vänner, visst jag skäms inte över det, men jag håller det för mig själv :)
& mitt första strul va med linus under sommarlovet på ett läger mellan 5:an & 6:an :)

Hur kändes det när du fick reda på att din expojkvän hade varit otrogen?
svar: jo, jag fick reda på det den 31 december medans jag va i thailand & fick reda på det av en kompis till mig och rickie, jag började gråta & fick lite smått panik inombords, det var inget som jag visade, tyvärr... jag mådde lite smått dåligt under hela nyår förän på natten :)  Som tur va så va ebba & julia på vårat hotell på nyår & dom lättade upp stämmningen rejält!

Hur länge har du haft bloggen?
svar: denhär bloggen har jag haft sen den 16 / 6 2011 men sen har jag bloggat på http://ssandriiii.blogg.se också som är min testblogg för design osv :)  där har jag bloggat sen den 2 mars 2010! Har bloggat i drygt två år med två olika bloggar :D

Detta var svar på frågorna för denna gången, det kommer en eller två delar till :D

pussss ♥


Kommentarer
Postat av: Gud

om du fick välja AIDS eller HIV?

2012-05-06 @ 20:35:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0