Visste ni...?

Visste ni det att jag har aldrig någonsin skadat mig själv på något sätt? 
Skulle jag någon skada mig, då är det något riktigt allvarligt som har hänt. Jag skulle heller aldrig någonsin lägga upp bilder typ såhär:
'Här är min arm och jag skär mig för att jag mår dåligt och jag gör det inte för uppmärksamhet'

Skär man sig tyder det på att något riktigt hemskt har hänt men att söka uppmärksamhet & bekräftelse på internet tycker jag är totalt fel sätt. Jag hade visat mina armar & ben för möjligtvis mina kompisar, just för att visa att 'jag behöver hjälp'. 
Jag förstår samtidigt folk som skär sig, just för att dämpa smärtan - för stunden. Efteråt hade jag bara fått redig ångest och dessutom en massa fula ärr.
 
Jaja, jag är stolt över mig själv att jag inte har gjort det. Men samtidigt förstår dom som har gjort det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0