Har ni nyss vaknat eller? ;)

Själv har jag väl vart vaken i ca 6-7 timmar, just med tanke på tidsomställningen.
 
Idag är det nog första dagen vi ligger i solen vid havet eller vid poolen och jag antar väl att det är bra väder här haha.. annars är vi nog ute och shoppar, visste ni det att jag är galen på och shoppa här nere? Det enda jag har med mig ifrån sverige är lite underkläder samt en sovtröja, allting annat köper vi här nere. Dock har priserna högts så fruktansvärt mycket på senare tid, det är fortfarande billigt men inte sådär 'överraskande' billigt som är typiskt thailand. Jaja, vi har med oss en jävla massa fickpengar så vi klarar oss allt :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0