Dag 6 - typ av killar jag faller för

1 - Tio fakta om mig. :
2 – En person jag vill träffa just nu. :
3 – Innehållet i min väska.
4 – Mina mål/drömmar/önskningar.
5 – En låt som får mig att gråta.
6 – Typ av killar jag faller för.
7 – Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon.
8 – En dålig vana jag önskar att jag inte hade.
9 – Bild på mig och min bästa vän.
10 – En bild på mig idag och vad jag hade på mig.
11 – Någonting jag oroar mig för.
12 – En bild på ett ställe jag vart på.
13 – En bild på mig själv för ett år sen.
14 – Någonting jag ångrar.
15 – Min favorit årstid och varför.
16 – En person jag vill byta liv med för en dag – och varför.
17 – Vad jag åt idag.
18 – En bild på det jag köpte senast.
19 – Min favorit film.
20 – En bild på mig med en annan hårfärg än den jag har nu.
21 – Min reaktion när jag ser mig själv i spegeln.
22 – Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu. :
 
Typ av killar jag faller för:

Tänker va 100% ärlig och jag går inte efter utseendet på någon. Jag skiter fullständigt i om killen är populär/mobbad osv. Jag skaffar mig en egen uppfattning om personen och jag dömer inte någon för vad jag har hört. Säger någon att 'han är bara ute efter sex' jag ruskar på huvudet jaha, det får väl jag se då. Han kan ju respektera ett nej, (sånt märker jag snabbt) och vill inte jag så kan han inte göra något större heller. Säger en person också (som jag hör fööör jävla ofta) ' men han är ju förfan 20+ ' Jaha? Fan spelar de för roll? Kan man behandla tjejer med respekt så fuck åldern. För mig är åldern en siffra på papper som aldrig kommer ha betydelse överhuvudtaget. Jag umgås nästan bara med äldre och det finns inte någon som kan göra något åt det, ellerhur? Vad ska ni göra? Folk som vill ändra på mig tål jag inte, men så länge killen är ärlig, öppen och rak så kan han få mig huuur lätt somhelst. Dessutom respektera att jag har väldigt svårt för att ta emot saker och att jag har allt som jag behöver. Han ska också ha ett stort hjärta och kommer överrens med min familj. Han behöver inte ha six-pack på magen för sånt är bara löjligt att killar ska gå efter skönhetsideal. Visst man kanske tränar för sin egen skull, då tycker jag det är bra men att 'jag-måste-skaffa-magrutor-till-sommaren' börjar gå över styr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0