Dag 4 - Mina mål/drömmar/önskningar.

1 - Tio fakta om mig. :
2 – En person jag vill träffa just nu. :
3 – Innehållet i min väska.
4 – Mina mål/drömmar/önskningar.
5 – En låt som får mig att gråta.
6 – Typ av killar jag faller för.
7 – Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon.
8 – En dålig vana jag önskar att jag inte hade.
9 – Bild på mig och min bästa vän.
10 – En bild på mig idag och vad jag hade på mig.
11 – Någonting jag oroar mig för.
12 – En bild på ett ställe jag vart på.
13 – En bild på mig själv för ett år sen.
14 – Någonting jag ångrar.
15 – Min favorit årstid och varför.
16 – En person jag vill byta liv med för en dag – och varför.
17 – Vad jag åt idag.
18 – En bild på det jag köpte senast.
19 – Min favorit film.
20 – En bild på mig med en annan hårfärg än den jag har nu.
21 – Min reaktion när jag ser mig själv i spegeln.
22 – Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu.
 :
 
Mina mål: Mina mål är ganska stora faktiskt. Jag har planerat min framtid som advokat & ja faktiskt, jag ska försöka och utbilda mig till de då man tjänar bra på det. Samtidigt då många inte tror att jag kommer klara det, man behöver oootroliga betyg och rätt utbildning men så länge jag är motiverad till att fixa det så kommer jag klara det. Ett av mina mål är också att segla jorden runt innan jag blir 20.
 
Mina drömmar: Mina drömmar om några år är att ha ett stabilt förhållande, resa & kanske skaffa barn (?) bilda familj och allt sånt där vuxet haha.. Mina drömmar när jag är 'liten' just nu alltså det är bara att lyckats med de som jag gör haha. Gå klart skolan osv.. :d
 
Mina önskningar: Hade jag fått önska mig vad somhelst hade jag velat att min pappa kom tillbaka till jorden igen. Han lärde mig en massa saker och nu vet jag att han vakar över mig uppe i himmelen! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0