Svar på era frågor :)

När är din födelsedag? Den 25 mars, på våffeldagen fyller jag år :)
Hur många seriösa förhållanden har du haft? 1
Ditt mål med bloggen? Har väl inget större 'mål' men att någon kanske där är 'hon sandra forsell' det skulle vara riktigt kul faktiskt :))
Är du kär i någon? Nej, faller alltid för fel sorts killar haha..
Har du stora bröst? hahaha, ååh asså beror på vad man tycker 'stort' är haha :d
Snyggaste 98:an i vänersborg & göteborg? Huh, jag umgås knappt med 98:or asså så jag kan faktiskt inte säga. Finns säkert många snygga...
Hur länge har du bloggat? Jag har bloggat sen mars 2010 på http://ssandriiii.blogg.se
Finaste tjejen du vet? Hmm.. finaste tjejen måste vara MEGAN FOX!!
Äru singel? jappjapp
Hur fan kan du ha så stora bröst när du är så liten? en massa frågor om bröst haha.. Jadu, fråga någon som vet? :)
Snyggaste killen du känner:? OJOJOJ, finns otroligt mycket snygga killar som är både fina på insidan & utsidan.. Men jaaa.. den som är snyggast är nog William Hagberg killen med världens goaste personlighet och riktigt snygg! älskar dig vännen <3
Snyggaste killen som du inte känner? DET FINNS FÖÖÖR MÅNGA..
Kan du beskriva din drömkille? Javisst, min drömkille är äldre och längre än mig, en som kan acceptera mig för den jag är. Höja självförtroeendet och absolut inte sänka det och få mig att må dåligt. En kille som är sig själv till 100 procent och inte ha kontroll över hela mitt liv men ändå bry sig men inte för mycket för det blir bara jobbigt... typ så är min drömkille! :d
Hur behandlar du folk som inte behandlar dig bra? Hm... dom som inte kan behandla mig med respekt skiter jag fullständigt i :)
Vad vill du bli när du blir större: Jag vill faktiskt bli advokat hahaha. Vet att ni blev förvånade right? men jag äälskar att försvara folk med ord och inte med våld :d

Här fick ni iallafall alla svar på dom frågor som ställdes igår hihi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0