random!

Nämn något som gjorde dig glad igår: fick träffa alla goa personer! <3
Vad gjorde du kl 08 i morse? Spelade trorja! :)
Vad gjorde du för 15 min sedan? Kollade på hem till midgård & käka godis ;)
Det sista du sa högt? Jag har ont i halsen... :(
Det senaste någon sa till dig: Godnatt, jag älskar dig! <3
Vad har du druckit idag? Påskmusk, mjölk, vatten, cola & loka! :)
Vad var det senaste du åt? Godis
Vad var det senaste du köpte? Tuggumi!
Vad är det för färg på din ytterdörr? TRÄ
Vad är det för väder hos dig nu? FUCKING SNÖ I APRIL?!?!
Godaste glassmaken? Mjukglass
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? yes!
Sover du tungt? på natten-nej. på morgonen - ja! :s
Drömmer du mardrömmar? Ao
Trivs du med ditt jobb? jobbar inte, men när  jag får ett jobb så vill jag gärna trivas med de! :D
Favoritklädsel? Linne & mjukisar, bästa som finns!
Favoritlåt just nu? Don't bring flowers after I'm dead! :)
Vad ser du om du tittar till höger? min nytapetserade vägg: D
Vad gör dig glad just nu? Kompisar, familjen och bloggen faktiskt :)
Vad ska du göra härnäst? sooooova! :)
Höger el vänsterhänt? höger såklart
Humör just nu? funkar!
Favoritgodis? Nappar
Kläder just nu? Gina tröja & mjukisar
Sommarplaner? Aqua blå, stugan, sola&bada, uddevalla kalaset (fjordfestivalen som har bytt namn) , motorbåt & segla & självklart festa med alla fina kompisar! Ska bli en grym sommar! :D
Hur många kuddar sover du med? 6
Morgon eller nattmänniska? NATT
Vad är viktigast för dig? Min familj&kompisar! :)
Är du kittlig? Beror på :')
Snarkar du? nej, haha jag kan faktiskt inte det! :D
Stjärntecken? vädur
Äckligaste insekten? alla, finns inget som inte är äckligt
Stökigt el välstädat? stökigt annars hittar jag ingenting :o
Vad längtar du mest efter just nu? Vintern, för då drar vi till Thailand! :D


har man tråkigt så har man okej?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0