KUL LIV? Nej...

10 saker som jag har hunnit med 2012
träffat nya personer
åkt skidor
haft kontakt med polisen
åkt ambulans 2 gånger
blivit påkörd av buss
fixat skolan
vart i thailand
bokat resa till thailand igen
vart på NÄL över 30 gånger...


9 av mina främsta intressen: 
Umgås med familj och vänner
golfa
killarrrr 
mysa
rida
segla
Blogga
Musik
greja med båtar

8 saker som jag uppskattar:
att alla respekterar varandra! :)
kärlek
kompisar
familj
släkt
sommarkänsla
musik
mys

7 saker i rummet där jag sitter just nu:
min macbook
ipod
ipad
iphone
ipod/iphone högtalare & hörlurar
högtalare & stereo
digital fotoram

6 saker som jag gjorde förra veckan:
skolan
tränat
golfat
uppstart med seglingen
skrattat
åkt ambulans

5 olika maträtter du har ätit förra veckan:
nudelsoppa
donken
sjukhusmat
pyttipanna
hamburgare! :D

4 saker som jag har gjort 2011:
aqua blå! :D
Valborg med gött folk!
Sjuhus
thailand

3 saker som jag har gjort 2010:
Thailand
valborg
aqua blå<3


2 saker jag ska göra idag:
sova
läxor

1 av mina bästa minnen:
THAAAAAILAND <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0