jag

Namn - Sandra Forsell
Piercingar - öronen, & ska snart ta i naveln 
Tatueringar - 0
Längd - 168 typ
Skostorlek - 36/38
Hårfärg - Blond såklart?
Är du kär i någon - nja ;) kär&kär känslor har jag iallafall :)
Önskar du att du bodde någon annanstans - nej! :)
Tänker du på självmord - aldrig! :)
Tycker andra att du är attraktiv - Har jag faktiskt ingenaning om & bryr jag mig gör jag inte heller eftersom jag är nöjd med den jag är.
Dricker du - HAHAH, vad menar ni nu...
Använder du droger - aldrig, usch!
Vilket shampoo använder du -  Nått ifrån nån salong som är för färgat hår! :)
Vilken parfym använder du - Nyaste britney spears parfymen & NKNY äpple & sweet rose :)
Vad är du rädd för - Spöken, spindlar, våldtäcktsmän, fötter, mördare & massa mera
Gillar du att tvätta - aldrig gjort HAHA!

 

Din första:
Operation: 1 februari 2012
Första piercingen: Öronen i förskolan
Första priset: öh, inte en aning! :D
Första sporten du började med: Handboll som jag slutade med efter 4 år 
Första husdjuret: Papegojor
Första semestern: utomlands: norge men annars så är det i stugan i Mellerud!: ) 
Första konserten: oj, på min födelsedag för måååånga år sen! :D

 

Just nu:
Äter du: Inget! :)
Dricker du: vatten
Ska du: don't know
Lyssnar du på: vart jag mig i världen vänder 
Väntar du på: 14 december! :)
Tittar du på: Datan .
Har på du på dig: linne ifrån bikbok & 'ginabyxor'

 

Din framtid:
Barn: kanske :)
Giftemål: beror på? 
Karriär: Hoppas på modell karriär dock jävligt svårt att faktikst få ett jobb! Men annars typ dagis fröken? :)

Har du någonsin:

Kysst en främling: yes
Tappat bort glasögon/linser: nej
Brutit ett ben: Nej 
Rymt hemifrån: Njäe
Röntgats: ett antal gånger ...
Gråtit när någon dött: Ja, och jag gråter fortfarande..

Ljugit för någon: Ja
Varit i slagsmål: Ja 
Blivit arresterad: Nej


Tror du på:

Gud: yes!:)
Mirakel: yes!
Aliens: yes, men inte gröna saker som kommer för att göra något, men att det finns liv på nån annan planet :)
Magi: yes!
Himlen: yes
Tomten:klart somfan!
Änglar: yes! :)

 

Senaste:
Film du hyrde: Last song, paranormal activity, Orphan, alvin&gänget & nån mer :D
Film du köpte: öh... ingenaning :o
Låten du lyssnade på: Vart jag mig i världen vänder 
Låten du hade på hjärnan: NA na na na na na na na Bääätmäään och "Jaaag kan inte få upp min kokkosnööt di di di da"
personen du ringde: rickie...
program du tittade på: Våra värsta år
person som du tänkte på: pappa <3<3<3

 

Favorit:
Mat: allt typ :D
Låt: vart jag mig i världen vänder
Sak att göra: åka båt på stugan & segla!
Dryck: cola light
Bil: no one

Antal:
Gånger ditt hjärta brustit: no idea
Hjärtan brustit på grund av dej: Ingen aning?
Personer från grundskolan du har kontakt med: måånga! 
Ärr du har på kroppen: orka räkna? - för många iaf...

 

Senaste:
Tidning du läste: Veckorevyn
Personen du fick mail av: facebook
Personen du fick brev av: animas
Personen du fick sms av: felix doverhorn :D
Saken du köpte: ingenaning, :)

 

Övrigt:
Vad har du gjort idag: legat i sängen & värdcentralen
Var det kul: Näe
Hur tidigt stiger du upp: 07.00
Gillar du att slåss: Nej 
Vad ska du göra ikväll: Sova
Är du seriös: Inte alltid ;)
Var har du ont: halsen & tån....
Använder du hårspray:sometimes
Kan du stå på händer: inte testat på ett tag, s¨å kanske
Håkan Hellström eller The Ark: Hellström
Salt eller socker: Beror på
Gillar du ketchup: Jorå
Är du glad nu: Jo då
Var du glad igår: yes
Känner du nån som jobbar på sjukhus: HAHHA, känner hela barnavdelningen & alla ifrån röntgen!
Stockholm är: bäst!
Kan du sjunga: Alla kan väl sjunga, men om det låter bra? det tror ja inte. :)
Mer värt än guld: Familjen <3
Spaghetti eller makaroner: Båda
Ett land jag helst vill besöka: thailand & miami
Påsar: ?
Ska bli skoj: sova!
Ska inte bli skoj: ?
Sparar till: att köpa massa kläder i thailand! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0