bästa ni <3!

gjorde en facebook status '3 goaste personerna som gillar skiver jag om i min logg...'
men jag väljer istället fem stycken c:

Elin hertell:
hjärtat,
jag vet inte vart jag ska börja? vi träffades för tre år sedan på lysestrand lägret och blev kompisar nästan direkt, sen gick det tre jävla år med sms, facebook osv... så kom båda in på skidlägret i kläppen! HUUUUUR glad somhelst blev jag & jag saknar dig enormt mycket och nu får det fan inte ta sån tid igen! Vi kan väl prata om i stort sett allting och du har hjälpt mig jättemånga gånger under åren! <3
vi träffas snart igen, älskar dig <3!
Hanna Alfredsson:
älskling,
du&jag har gått igenom mycket tillsammans & mer ska det bli!
Vi träffades på sommarlovet med massa personer som robin, alexander, kenny, johanna och massa massa mera & redan då tyckte jag att du var en jättefin tjej som jag ville lära känna mera? & vad hände, jo jag fick min stora dröm igenom & nu står vi här och är redo för att fortsätta med allting. Du kan prata med mig om allting jag lovar&jag kan snacka med dig om allting. Alla gaaaalna minnen som vi har & det ska bli ännu mera, vi har umgåtts typ varje helg i snart 3 månader, rätt sjukt om man tänker efter..? men det är verkligen ingenting som jag ångrar! Jag älskar dig hjärtat & ställer upp för dig jämt, jag gör precis vad som helst <3
jag älskar dig mitt hjärta, utan dig inget mig <3!!
William Hagberg:
bästadu,
vi har både hatat varandra & älskat varandra men ingenting av det ångrar jag heller, vi har vart tillsammans från och till sen vi träffades första gången för 4/5 år sedan, glömmer aldrig av när jag fick din msn på golfen och så satt du uppe och chatta med caroline medans jag va i köket (som den kvinna jag är) och det va första gången vi blev tillsammans, awww! Minnen jag aldrig glömmer med dig bästa du. Du är en av dom personerna som betyder mest i mitt liv ska du veta, du ställer upp och verkligen bryr dig som ingenannan gör! Jag finns här för dig om det är någonting och det hoppas jag att du vet <3
älskar dig vännen & saknar dig till tusen, måste träffas snart! :) <3
Josefine Andersson:
finaste bästa du,
du är min grymt söta klasskompis som jag älskar! Vi har väl inte pratat sådär jättemycket innan jag började umgås med er 'på riktigt' ingenting jag ångrar. Du & alla andra ställer upp, ni pratar & har världens härligaste skratt! Bästa klassen är ni & den skulle inte va den samma utan dig josse! Alla stunder på vattenpalatset & resecentrum kommer jag aldrig glömma! :)
Du är brrruden med ett leende hela tiden oavsett vad som händer ju, och du grattis i efterskott! :D
älskar dig vännen <3!
Tobias Andersson:
gaaalning,
du&jag har inte träffats så mycket men ändå? Du är en helgo kompis som jag saknar till max! :
Kommer ihåg första gången vi träffades, hade hört massor om dig både bra & dåliga saker, men jag upptäckte bara dom bra? Killen med sjuk humor som satt i Perssons lägenhet med jacka på sig & kollade hem till midgård och satt och gapskratta? äääven fast vi inte har träffats jättemycket så spelar det ingen roll, jag fick världens bästa 'första intryck' och det räcker!
Jag saknar dig & vi måste träffas snart! <3!
FAN VA SNYGGA KOMPISAR JAG HAR!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0