50 saker ni kanske inte visste om mig :)

1 jag är kär igen :)
2 mitt längsta förhållande va i förskolan med Adam hasselind ;)
3 jag älskar kramar av både tjejer och killar eftersom jag älskar alla mina kompisar <3
4 jag blir lätt avundsjuk :/
5 jag blir väldigt lätt kär :$
6 jag fryser väldigt lätt :o
7 jag ska snart åka till Thailand :D
8 min mamma är bäst! ")
9 jag har typ sömnproblem ;s
10 jag skulle ALDRIG klara mig utan min mobil i två dagar! :d
11 jag är inte jättenöjd med mitt utseende men ibland kan jag tycka att jag är snygg ;$
12 många äldre gillar mig ;) (jag menar inte 20 åringar utan typ 16)
13 jag har precis tapetserat mitt rum (Y)
14 jag har testat att röka men det är as äckligt så jag tänker inte göra om det :)
15 jag har aldrig testat snus (Y)
16 jag är rädd för att det ska börja brinna ;$
17 jag ääälskar gosedjur :$$
18 jag borstar tänderna minst 3 gånger per dag oftast 4 eller 5 :D
19 många tycker jag är bortskämd :o
20 jag får frukost på sängen varje dag ;$
21 jag har aldrig brutit nånting i min kropp :D
22 jag saknar min älskade pappa mer än mest <3
23 jag har världensbästa kompisar :D
24 jag är inne på Facebook mer än 5 timmar per dag ;s
25 jag är blond (Y)
26 min mamma är väääldigt snäll :D
27 jag seglar :D
28 näst nästa helg ska jag umgås med massa roliga personer och jag ska sova hos farmor & farfar och då får jag "komma hem" när jag vill :D wioho :D
29 jag hatar ganska många "(
30 jag har diabetes :/
31 jag har haft långt över 20 mobiler :s
32 under sommaren 2010 så hände miljoner oförglömmliga saker ;d
33 under denna sommaren har jag lärt känna många nya personer & haft den roligaste sommaren hitills :p
34 jag tror det spökar i vårat hus •_•
35 jag vill åka till London!!
36 jag har drömmar som oftast blir till verklighet :o
37 jag hatar att vara sjuk :(
38 jag har två som jag kan säga ALLT till ena börjar på C& den andra är en kille som börjar på R ! :D
39 jag är rädd för spindlar :p
40 jag hatar ormar!
41 jag har blivit huggorms biten :'(
42 jag älskar magrutor :')
43 jag är redigt sur på en just nu :@
44 jag hatar när man snackar skit bakom ryggen..
45 jag älskar att blogga ifrån iphonen :D
46 jag har över 700 vänner på fb & jag har BARA sånna som jag känner ;d
47 det mysigaste som finns är när killar värmer en (A)
48 jag HATAR tjejer med FÖR mycket självförtroeende!
49 jag har aldrig skadat mig själv :) <3
50 jag tröttnade ganska lätt på dethära ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0