riktigt dåligt :o

om man har en skvaller blogg så har man! :o
då kan man faktiskt inte ändra tre/fyra gånger datum på att inlägg ska komma upp...
imorgon är s i s t a gången jag kikar in där, aldrig igen... ;o

bara för att hon har vart "seriöst sjuk" så betyder inte det att hon ska sätta ett datum varje dag hon faktiskt har lovat, utan hon skulle ist sagt att "det kommer när det kommer"
jag skulle aldrig någonsin försöka ge mig in på att skaffa en skvallerblogg eftersom jag vet hur stort "ansvar" man har på sig för att ens läsare ska överhuvudtaget läsa vad man skriver...
men nu när "gossip girl" väl har börjat få in läsare så får man försöka att hålla det, visst hon kan inte rå för att hon har blivit sjuk men säg inte ett speciellt datum då!

blir så sjukt trött på det! & det är säkert inte jag som bara blir trött på henne & bloggen -.-
imorgon får hon nog sin sista chans av de flesta läsare men jag tror de flesta inte stannar kvar något mer...
menmen,
hoppas att ni förstår hur jag menar med det jag skriver iaf & inte får dåliga kommentarer om att jag aldrig skulle kunna sköta en skvallerblogg & nej det skulle jag inte heller men iaf...

iofs så tycker jag att vissa kommentarer är riktigt taskiga mot henne, man behöver inte heller lägga all sin energi  på att klaga, hon har uppdaterat sin blogg i två år utan några större avbrott så... =)
hoppas att ni förstår det som står =) ♥




usch, läs istället;
finest.se/falsksanning !

-nog för att hon inte uppdaterar lika bra som gossip gjorde men hon uppdaterar iaf- ♥

Kommentarer
Postat av: Melinda Lindqvist

ska vi följa varann via bloglovin? :)) kram!

2011-07-18 @ 11:13:18
URL: http://melindalindqvists.blogg.se/
Postat av: Dilan Faraj-www.diilann.blogg.se:)<3

Sööt blogg:) Hittade dig bland de i bloggriket:)

Hoppas du läser och kommenterar min blogg, skulle vara tacksam:*

2011-07-19 @ 12:57:10
URL: http://diilann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0