svar på tal...

svar: vill inte att någon ska ta åt sig, men det jag menar är att det luktar arab är när vi va i förenta arabemiraten så luktade det precis så som det gjorde där. Det luktade inte gott!
Bortskämd typ, nja... skulle jag inte påstå bara skriver så som jag tycker. Du måste ha fått fel uppfattning i sånafall, jag tycker inte så menmen :)
tror du inte är en sån som känner mig, eller ah det hoppas jag inte iaf, för dom vet precis så som jag är, & jag är ingen överklass snobb! Utan jag står bara för det jag tycker! :)

Kommentarer
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn [JULKALENDER]

Allt bra ikväll?

2011-12-02 @ 19:48:50
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0