saker som är speciellt med mig när jag va liten :$ <3

hihi, nu kommer några sanningar om mig när jag va liten :$
1. Jag hade en snuttefilt som jag sov med varje kväll & enligt mig så skulle den alltid vara kall så jag la den på golvet och räknade som Pippi lågstrump brukade göra ni vet 1,7,10,100 ah osv... Tills den va kall & sen tog jag upp den och somnade! (aa)
2. Jag hade en gulnapp med en anka på som brann upp i vårat förra hus & jag blev jätteledsen bara för att den hade brunnit :p
3. Jag fick snurran en liten kanin på min dopdag, den älskar jag ännu! :D
4. När vi va i stugan så frågade jag min farmor "varför har du såååå stora tuttar" haha!
5. När jag va liten älskade jag att sjunga mamma Mia & bäbä vita lamm kunde dom låtarna + fem till utantill när jag va tre :)
6. Jag älskade att visa hur en svan såg ut eftersom dom stoppar huvudet ner i vattnet och rumpan upp så gjorde jag det också :')
7. Mitt första ord jag lärde mig va "mamma" mitt andra va "Mia" mamma Mia...

hihi, några sanningar om mig när jag va liten :$ <3
(kanske kommer upp fler) :p <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0