åh, fml.

suttit på vårdcentralen typ i två timmar... först så gick jag dit (hade fått en läkartid kvart över 11) men när jag kom dit så sa dom att jag hade vart försenad för dom sa att min tid va klockan 11 så jag fick gå hem igen eller ah en kom och fråga mig om jag ville in till en sjuksköterska... Jag sa att jag har fått min läkartid kvart över 11 så skare fan va kvart över 11 också! Menmen blev så jävla förbannad så jag gick ut från vårdcentralen & sen gick in igen och frågade efter en ny tid osv... så sa dom att sätt dig i väntrum 1 :)
Tillslut kom faktiskt den doktorn jag skulle till så lyssnade hon på lungerna osv osv, iaf så sa hon att jag skulle ta ekog, blodprover, ketonprov, kissprov, blodtryck & en sak till som jag inte kommer ihåg... Så gjorde dom de sakerna så sa dom att jag hade vitaminbrist, högt blodsocker, virus, röd i halsen, något fel på tungan, huvudvärk, träningsvärk, mensvärk, migrän... men allt annat är bra (Y)
UNDERBART LIV ASSÅ -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0